stage in de klas

Beste ouders

Ik, juf Marissa , ben een studente die nu mijn laatste jaar kleuteronderwijs studeert. Dit jaar heb ik de opdracht gekregen om stage te lopen in de klas van uw kind. Ik zal in totaal 4 weken in de klas staan, namelijk van 5 oktober tot 28 oktober.

Tijdens de eerste week sluit ik het volgende thema af: “Kleuren en vormen”


In de tweede week beginnen we te werken rond: “ De blaadjes vliegen door onze haren”


Tijdens de derde week zal het gaan over: “Wij wonen in het bos”


De vierde week sluit ik mijn stage en komen de kleuters meer te weten over:
“Gekke stippen op mijn hoed”


Tijdens deze vier weken wil ik zoveel mogelijk uw kind laten genieten van de activiteiten die ik voorzien heb. Ik kijk er alvast naar uit! Wanneer uw kind iets moet meebrengen zal dit zeker vermeld staan op de blog.

Met vriendelijke groeten

Juf Marissa 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Weekbrief: Letters en cijfers (op weg met ZOEM naar het 1ste leerjaar)

Weekbrief: Piraten van de zee (ridder-circusklas)

weekbrief: we kijken uit naar Kerstmis